W dniach 18-21.03.2014 odbędą się Warsztaty Komunikacji Interpersonalnej na terenie województwa zachodniopomorskiego w ramach projektu "Wsparcie osób ze stwardnieniem rozsianym, w tym z niepełnosprawnościami sprzężonymi na rynku pracy". Chętnych prosimy o zgłaszanie się do biura PTSR O/Łódź lub do jednego z biur regionalnych.
W dniach 15-18 października 2013r. w ramach projektu "Wsparcie osób ze stwardnieniem rozsianym, w tym z niepełnosprawnościami sprzężonymi na rynku pracy" odbyły się wyjazdowe Warsztaty Komunikacji Interpersonalnej. Dwudziestu uczestników udało się do Łowicza, aby uczestniczyć w czterodniowych zajęciach z zakresu komunikacji interpersonalnej prowadzonych przez wykwalifikowaną kadrę specjalistów. Uczestnicy warsztatów otrzymali komplet materiałów szkoleniowych, a na zakończenie rozdane zostały dyplomy.
W dniach 09-12 września 2013r. w Chłopach odbyły się wyjazdowe Warsztaty Komunikacji Interpersonalnej w ramach projektu "Wsparcie osób ze stwardnieniem rozsianym, w tym z niepełnosprawnościami sprzężonymi na rynku pracy". Warsztaty obejmowały zajęcia komunikacji interpersonalnej z psychologami. Na zakończenie dwudziestu uczestników otrzymało dyplomy.
Kolejne dwugodzinne spotkanie z pracodawcami w ramach projektu "Wsparcie osób ze stwardnieniem rozsianym, w tym z niepełnosprawnościami sprzężonymi na rynku pracy” odbyło się w Łodzi 21 sierpnia 2013 roku w siedzibie Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego oddział w Łodzi przy ul. Przybyszewskiego 255/267. Dwunastu uczestników miało możliwość pozostawienia CV i osobistej rozmowy z przedstawicielami dwóch firm. W trakcie przerwy beneficjenci mogli skorzystać z cateringu w postaci kanapek, ciasteczek, kawy, herbaty oraz wody.
W dniach 15-26 lipca 2013r uczestnicy projektu „Wsparcie osób ze stwardnieniem rozsianym, w tym z niepełnosprawnościami sprzężonymi na rynku pracy” wzięli udział w 60-godzinnym kursie „Podstawy obsługi komputera i internetu” w miastach Łódź i Warszawa. Dwutygodniowy kurs został zakończony wydaniem certyfikatów dla siedemnastu osób.